sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Sininen myssy

Tässä tupsuja vaille valmiina keskiviikkoinen harjoitukseni joustinneuleesta. Mallina ja avustajana toimii reilu nelikymppinen nukkeni Marika, joka sai nimensä silloin kääröikäisen ruotsalaisen serkkuni mukaan. Ulkoiselta väritykseltään nukkeni muistuttaa enemmän minua kuin pohjoismaalaiselta värityksellä varustettua serkkuani. Etunimikaimakin täyttää vuosia ensi viikolla, onnittelun Englannin suuntaan. Punaiset kengät ovat kadonneet taivalluksen aikana ja mekon huopasydämet kuluneet pahemman kerran. Nivelongelmiakin on samaan tyyliin kuin omistajallaan. Ilmeisesti käsien kuminauha on kulunut. Osaisikohan nukketohtori auttaa?

4 kommenttia:

  1. Joo, Marika-nuken "värit" on ihan oikeat jos vertaan itseeni.. paitsi että itselläni on n. puoli metriä pidempi tukka ;)

    Olet kyllä aika taitava käsistäsi, mitä blogiasi olen lueskellut. Mukava seurata osaavien ihmisten tekemisiä ja saada välillä itsekin kipinää uusiin kokeiluihin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, vaikka neuleet on mulle vähän vieraita. En osaa edes villapaitaa kutoa. Neulekonekurssi on ihan kiva. Siellä oppii uutta ja toivon osaavani joskus tehdä enemmän. Minä olen siellä ihan aloittelija kun taas toiset ovat neuloneet käsin, josta taas oikean käden ranteeni ei tykkää. Liike on sellainen, että se rasittaa murtunutta rannetta.

    VastaaPoista
  3. Hieno pirtsakka myssy ja vielä kun tupsut tulevat niin kyllähän niitä on kiva heilutella.

    VastaaPoista
  4. Jep, nyt vain tupsukoneen etsintään ja vielä pitäisi päättää tehdäkö hupsut sinisellä vai laittaako lisäpiristeeksi jotain muuta väriä.

    VastaaPoista