sunnuntai 11. tammikuuta 2009

Erinomaista kuluvaa vuotta...

Isä toi minut eilen kotiin. Joi mukillisen kahvia puolikkaan puustin kera ja totesi, että kamalasti roinaa on kasautunut (ne siivouksen kompromissit). Kinttu sängyn päälle oikaistuna olen urheasti kestänyt kaikki mahdolliset päivitykset, jotka kolmen viime viikon aikana ovat jonottaneet latautumista. Koko ilta meni etana- ja sähköpostien selailuun.

Ihmettelin kotiin tullessa miksi minulla on kuuma. Ei yhtään ihme kun oli toppahousut jalassa. Niin kauan kuin heiluin kasseja purkamassa ja töpseleitä seinään ruttaamassa, lämpö pysyi nahkojeni sisäpuolella, mutta oitis kun olin vähän aikaa masiinan ääressä uurastanut, aloin haroa fleeceä, välipöksyjä, kynsikkäitä ja huopatossuja päälleni, vaikka lämpötila kämpässäni hiljalleen kohosikin vähän ylemmäksi.

Televisiossa pauhaa Johnny Cash leffa Walk in line, jonka olen kertaalleen jo nähnyt. Tänään nautin enemmän musiikista ja päivittelen tietojani bittiavaruuteen. Yllä joitakin lahjaksi menneitä narurannekoruja. Alimpana kasan keskeltä ja ylemmissä joitakin yksityiskohtia.

2 kommenttia:

  1. Mukavaa varmaankin välillä kotonakin olla.

    Kauniita värejä olet käyttänyt koruihin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Pidän itse kirkkaista väreistä, joten niitä yleensä tulee käytettyä muillekin. Olen aina pulassa kun joku haluaa jotain vaaleanpunaista, mustaa tai valkoista.

    VastaaPoista