keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Rotesti


Miten voi olla totta, että lokakuussa ilmestynyt numero lähetetään kestotilausasiakkaalle vasta viisi päivää ennen seuraavan numeron ilmestymistä? Sehän tarkoittaa, että ensi maanantain numero lähetetään minulle vasta helmikuussa. Eikä ole ensimmäinen kerta tänä vuonna. Kustantajan pitäisi olla tietoinen tilanteesta (olen valittanut). Vähän vaikuttaa siltä, että raha kelpaa, mutta lehti lähetetään jos muistetaan. Kyseessä on Sinä Osaat Magnum -lehti. Ottaa pattiin! Yleensä tyytymättömät asiakkaat äänestävät kukkarollaan ja taidan tehdä saman liikkeen. Lehden voi lukea ja lainata tarvittaessa myös kirjastosta. Ei siinä mitään huippuartikkeleita ole ollut pitkään aikaan.

3 kommenttia:

  1. Onpas kurjaa tuommoinen asiakkaan laiminlyönti. Ihan on aihettakin murjotukseen. :( Kirjoitit niin hauskasti, että minua ihan rupesi naurattamaan :D

    Voit muuten lähettää palautteeksi, että et maksa lehteä, mikäli se ei tule ajoissa ja että kyllä ne ilmaislehdetkin kelpaavat vallan hyvin ;) Oikeus ja kohtuus ennenkaikkea.

    VastaaPoista
  2. Tietenkin tuollainen ottaa päähän, palautetta vaan, siksi se lehti tilataan että pääsee heti tutkailemaan juttuja.

    VastaaPoista
  3. Alan epäillä, että olen mustalla listalla kun valitin siitäkin, että sain kaksi numeroa kahtena kappaleena samaa lehteä ilman vaihtoehtoja kun minulla oli tilaus myös Taitaja lehdestä. Kolme nimekettä yhdistettiin samoihin kansiin ja numeroita vähennettiin. =(

    VastaaPoista