torstai 21. helmikuuta 2013

Multicolorismus kuukkelis


Pienellä kieroilulla onnistuin tinttaamaan kuvan nuppini uudesta värityksestä näytille. Kas siinä on seitsemän värin koktaili kun kampaamossa oli maalitehtaan koulutuspäivä ja koeasiakkaille värikäsittely oli ilmainen. Tavoitteeni oli saada nuppini kuosiin jo viime  viikolla, mutta tuttu kampaaja ehdotti tämän viikon koulutuspäivää kun tiesi, että minä olen vallaton värien kanssa. Nuoret hiustaiteilijat saavat usein mielenkiintoisia päämuotoiluja aikaiseksi kun ilmoittaa, mitä ei halua, mutta muuten antaa vapaat kädet. 

Kuvamuokkailua Hyvinkään koneella 9.3.2013.

4 kommenttia:

  1. NO joo, ei ihan mennyt nappiin, mutta olkoon. KOrjaan tilanteen jahka pääsen taas jollekin koneelle, joka suostuu tekemään jotain normaalisti ; )

    VastaaPoista
  2. Over the rainbow :) makeet hiukset!

    Mulla on ollut nälkäpeli kirjan kolmas osa varauksessa melkein vuodet, jotta tiesin milloin pokkari ilmestyy:)

    VastaaPoista
  3. Ei mikään hiuksia pystyttävä värjäys, ihan hyvä tuli ;-) Mun pitäisi mennä leikkauttamaan, otsatukkaa nähersin kun silmille tuppasi.

    VastaaPoista
  4. Minulla on myös tapana iskeä pikkusaksilla kiinni, jos silmille tuppaa. Ikävä kyllä uudesas päässäni on jo sitä vikaa, vaikka pyysin lyhentämään tietyistä kohdista kun tiedän, etten itse käytä juurenkohottaja-aineita yms, jotka tuovat ilmavuutta kampaukseen. Tai jotain sinne päin.... ; )

    VastaaPoista