sunnuntai 24. helmikuuta 2008

Matkalla Marokkoon?


Marokkoon matkustaminen tulee halvaksi, jos asuu Helsingissä. Museokadulla on nimittäin sen niminen kahvila ja sieltä löytyy tämä kaunis tapetti.

Vastaa kysymyksiin sanalla, joka alkaa oman nimen ensimmäisellä kirjaimella. Jos omistaa monta lempinimeä, joista suurin osa alkaa eri kirjaimella kuin oma nimi, joutuu miettimään miten näihin kysymyksiin vastaa. Haasteellisintahan on keksiä joka kirjaimelle oma litania, joten tässä kaikelle kansalle nähtäväksi. Vokaalien kanssa oli helpompaa kun taas konsonantti toi lisää harmaita haivenia turkikseen.

Olen : Rusina
Haluan: rutistaa rubiineja
Minulla on: ruosteiset aivot
Vihaan: raivotautia
Pelkään: rahahuolia
Kuuntelen: rytmejä
Pohdin: risuaitoja
Rakastan: ruskeita ratsuja
Minuun koskee: rispaantuneeseen polviniveleen
Minä en ole: rotta
Laulan: radioaktiivisesti
Itken: räjähdysmäisesti ripotellen
En ole aina: rohkea

Olen : Aamu-uninen
Haluan: ametistin ja aventuriinin
Minulla on: "apinoita"
Vihaan: ahdasmielisyyttä
Pelkään: ankaruutta
Kuuntelen: ave mariaa
Pohdin: ahneutta
Rakastan: aurinkoisia päivä
Minuun koskee: aivopattiin
Minä en ole: albatrossi
Laulan: ahkerasti
Itken: aina tarvittaessa
En ole aina: antistaattinen

Olen : urbaani
Haluan: unelmoida
Minulla on: uivelo olo
Vihaan: uhanalaisuutta
Pelkään: unettomuutta
Kuuntelen: ukkoskuuroja
Pohdin: urotöitä
Rakastan: uusia kirjoja
Minuun koskee: ullakolle
Minä en ole: uupumaton
Laulan: usein
Itken: ulkona sateessa
En ole aina: ujo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti