sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Korukoplahaaste

Lupauduin sitten pienen harkinnan ja helmilaatikon mylläyksen jälkeen osallistumaan Korukoplan siemenhelmi haasteeseen. Melkein kaksi viikkoa olen pohtinut, että mitähän sitä tekisi, mutta koska olen muutenkin käyttänyt luvuuden tyhjiöni uuden oppimiseen niin miksen sitten tämänkin kohdan. Jonkin aikaa selailin kirjallista materiaalia ja tökkäsin sormeni yhteen niistä.Värilajitelmat löytyivät helposti ihan kotoa, mutta ongelmia tuotti löytää pieniä kokoja kun olen suosinut tästä isompaan suuntaan. Muutaman kokeilun jälkeen löytyi sopivat helmet ja niillä sitten olen aloittanut. Saas nähdä ehdinkö viikossa kursia kokoon tarpeeksi pituutta kyhäelmälleni. Käytössäni ei ole montaa iltaa ... taitaa mennä yötyöksi ;)

2 kommenttia:

  1. Olet sentään näin pitkällä! Itsellä ei vielä HAJUAKAAN, mitä tekisi ja monenmoista ideaa olen päässäni pyöritellyt...

    VastaaPoista
  2. Joskus on helmijumista hyötyä ... nyt alkaa lukko hieman aueta kun on tehnyt tätä haastetta ja selvästi katselen muiden ihmisten kauloja sillä silmällä, että jos löytyisi tuon puseron värinen helmirypäs niin mitä siihen ripustaisin :)

    Tilanne omalta osaltani näyttää ihan hyvältä. Kohta 30 senttiä valmiina. Eilenkin kun oli taijissa hyppytunti, pistin helmiä jonoon toisten ähertäessä.

    VastaaPoista