sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Pujotteluvimma 7

Viininpunaisen ihailijalle olen kerännyt varastostani sopivan väriset helmet kasaan ja pujotellut niistä kaulakorun. Ehkä näitä tulee vielä muutama lisää vähän eri variaatiolla. Ainakin pari ajatusta olisi päänuppiin varastoituna. Parempi olisi ehkä kirjoittaa ylös ajatukset etteivät huku ajatusten ja ideoiden tulvaan. Joskus käy niinkin ;)

Tämä sinertävän lilahtavan kirjava jäänee ehkä omaan käyttöön ... jostain syystä kun omat koruni ovat enimmäkseen punervan voittoisia. Mistähän lie johtuu? Joskus kuitenkin kaipaa myös sinisen sävyjä...

3 kommenttia:

  1. Paljon oletkin saanut tehtyä pujotteluvimmassasi ;-) Minulla menossa joku pysähtyneisyyden aika, pitää kai sitä joskus hengähtääkin, tai sitten iski laiskuus ;-) Nettikin sopivasti pitää kotona taukoa.

    VastaaPoista
  2. Edellisellä viikolla en tehnyt oikeastaan mitään muuta kuin istuin ulkona tai sisällä lukemassa kun oli niin lämmintä. Nyt olen sitten käyttänyt lomaani paikkojen raikkoamiseen. Juuri tein kuljetustilauksen kierrätyskes- kukseen. Sitten pääsen pesemään pintoja ja etsimään lopuille tavaroille uusia käytännöllisempiä paikkoja. Käsitöitä olen vain suunnitellut, uusia olen tehnyt vähän. Valokuvia on onneksi vähän varastossa =)

    VastaaPoista
  3. Ah, voi että nämä sinun korusi ovat aivan ihania! Minullakin on jostain syystä punertavia ja ruskehtavia koruja eniten, mutta sinistäkin voisi käyttää... se olisikin uusi tuttavuus minun värivalikoimassani :)

    VastaaPoista