Onneksi oli kymää ulkona. Ostin torstaina muikkuja ja paistoin ne perjantaina syöden niitä viikonlopun ajan. Viimeiset nautiskelin leivän päällä. Ehdi pohtia kalakukon vääntämistä, mutta kaapista puuttui loput ainekset. Pakastimessa olisi ollut muutama ruisleipä, mutta loput olisi pitänyt latoa pellille ilman kuorta.
Pikkukaloja ei ole aina saatavissa. Siksi niistä lähtee aina viesti pikkukalojen ystäville.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti