Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä satoi lunta, joka suli yöpakkasista huolimatta seuraavana päivänä pois. Maanantaina lumesta ei enää näkynyt kidettäkään. Lämmin henkäys sulatti kaiken pois sunnuntain aikana. Lumesta janoinen luonto sai toviksi vettä.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti