Ahmaisin pääsiäisenä Anu Ojalan Jääsilkkitie dekkarin, joka ajallisesti sijoittuu juuri ennen marraskuussa lukemaani osaa. Sama hengästyttävän vauhdikas tapahtumaketju kuin edellisessäkin lukukokemuksessa. Pääosassa huumeet ja muistisairaus. Innolla odotan, mitä sattuma tuo vastaan ensi kerralla. Hyppäänkö ajallisesti eteen- vai taaksepäin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti